Kupovina polovnog automobila

Budite u toku s cijenama na tržištu polovnih automobila

Kupovina polovnog automobila koja prođe bez problema nema nikakve veze sa srećom, već s temeljitom pripremom i ozbiljnim pristupom svakoj fazi kupovine. Planiranje, strpljenje i umijeće da se uoče potencijalni problemi i utvrdi koliko je polovno vozilo zapravo pouzdano može vas spasiti velikih glavobolja.

Kad kupuju polovni automobil, većina kupaca cilja automobile stare otprilike tri godine. To je zato što se većina novih automobila kupuje na osnovu finansijskih ugovora ili lizinga kojim kompanije osvježavaju svoje flote, a koji traju otprilike 36 mjeseci. Nakon toga vozila se vraćaju prodavaču ili prodaju na aukcijama i obično pronađu put do tržišta polovnih automobila. Nakon tri godine korištenja, automobil bi trebao biti upola jeftiniji od novog, ovisno o modelu i kilometraži, pri čemu u njemu najčešće još ima dosta života. Pored toga, podaci od dobavljača garancije sugeriraju da pouzdanost automobila osjetno pada poslije pet godina korištenja, pa je sweet spot za kupovinu upravo koju godinu ranije.

Međutim, ima dosta dobrih automobila koji su stari pet ili više godina, ali treba imati na umu da njihova eksploatacija može koštati više od mlađih modela, zbog potrebe za češćom zamjenom dotrajalih dijelova. Iskusni kupci kažu da, po nepisanom pravilu, treba rezervirati bar još 20% cijene automobila za nepredviđene kvarove, redovne servise i druge stavke koje nije moguće do kraja predvidjeti u trenutku kupovine. Naime, čak i besprijekorno održavanom polovnjaku vremenom na red dolaze zamjene dijelova koji se brže habaju, kao što su kočnice, dijelovi sistema za prijenos snage, elementi sistema oslanjanjasistem za paljenjekvačila itd. Svakako je preporučljivo da se odmah po kupovini obavi mali servis, a po mogućnosti i veliki servis, posebno ako je servisna dokumentacija nepotpuna ili je vozilo korišteno u otežanim uslovima.

Prije kupovine

Prije nego što uđemo u detalje, dva glavna pravila koja trebate imati na umu kada kupujete polovni automobil su: kupujte glavom, a ne srcem; drugo, ako niste sasvim sigurni u kupovinu, budite spremni odustati u bilo kojem trenutku. Kada budete sasvim sigurni da je polovni automobil ono što vam je zaista potrebno, moći ćete se posvetiti detaljima.

Najprije sredite svoje finansije. Svaki automobil je velika investicija, tako da je prva stvar koju trebate uraditi je da precizno odredite svoj budžet i pridržavate ga se. Ako je potrebno, saznajte koji je najbolji način da finansirate kupovinu automobila, bilo da je u pitanju lična posudba, neki od modela finansiranja (kredit ili lizing) ili gotovina. Odredite koliko možete položiti kao depozit, a zatim izračunajte mjesečne uplate koje možete priuštiti.

Budite u toku s cijenama na tržištu polovnih automobila. Ako tražite polovni automobil, pregledanje različitih web-lokacija na internetu je odličan način da se upoznate s ponudom.

Pažljivo provjerite svu papirologiju. Nema smisla pridavati važnost gomili papira koja dolazi uz polovni automobil ako ih niste spremni provjeriti.

Pregled vozila

Bez obzira od koga kupujete, uvijek dobro pregledajte vozilo i odvezite ga mehaničaru na potpuni pregled. Obucite staru odjeću za koju vam neće biti žao da se isprlja i dobro pregledajte automobil.

Obavite pregled na dnevnom svjetlu i po suhom danu, jer vještačko osvjetljenje i voda mogu sakriti razne nedostatke na karoseriji. Automobil treba biti parkiran na ravnoj površini i ne bi se trebao voziti najmanje sat vremena prije pregleda.

Uvijek dobro pregledajte vozilo i odvezite ga mehaničaru na potpuni pregled

Eksterijer

Ovo su stavke koje trebate provjeriti prilikom vizuelnog vanjskog pregleda vozila

Stanje karoserije. Provjerite svaki panel i krov, tražite ogrebotine, udubljenja i hrđu. Obratite pažnju na neusklađene dijelove ili velike zazore između školjke i vrata, što može ukazivati na neuredno sklapanje u fabrici ili lošu popravku. Boja i završna obrada trebaju biti isti na svim panelima karoserije.

Ako mislite da je udubljenje možda zakrpljeno, stavite mali magnet na njega. Magnet se neće zalijepiti za područje s ispunom za lim. Ako su drugi dijelovi automobila prefarbani, možda ćete naći tragove boje na gumenim brtvama oko haube i poklopca prtljažnika.

Hrđa je razlog za zabrinutost, pa provjerite ima li na karoseriji plikova boje ili vidljive hrđe. Provjerite otvore za točkove i rubove ispod vrata.

Otvorite i zatvorite svaka vrata, haubu i prtljažnik. Nježno podignite i pustite svaka vrata, posebno vozačeva. Ako se čini da su vrata labava na šarkama, automobil je vjerovatno grubo ili dugo korišten. Provjerite jesu li gumene zaptivke poderane ili truhle.

Svakako pogledajte i cijene dijelova karoserije, kako biste stekli uvid u obim eventualnih troškova.

Staklo. Pažljivo pogledajte sva stakla kako biste bili sigurni da nema pukotina ili velikih, izbočenih područja. Oštećenje od kamenčića možda nije razlog za uzbunu, iako biste ga trebali spomenuti tokom pregovora. No, pukotine na vjetrobranskom staklu će se pogoršati i dovesti do skupe popravke. Pročitajte nešto više o automobilskim staklima.

Vješanje. Obiđite automobil da vidite „leži“ li ravno. Gurnite prema dolje svaki ugao automobila. Ako su amortizeri u dobrom stanju, automobil bi se trebao odbiti samo jednom, a ne poskakivati gore-dolje (pročitajte više i o značaju i održavanju sistema za vješanje). Uhvatite vrh svake prednje gume i povucite je naprijed-nazad. Ako osjetite da u njoj ima „lufta“ ili čujete zveket, vjerovatno je potrebno zamijeniti dotrajale šolje amortizera i ležajeve ili neki drugi dio sistema za upravljanje.

Svjetla i farovi. Neka vam prijatelj potvrdi da sva svjetla rade. Provjerite jesu li sva svjetla i farovi netaknuti i da nisu napukli, zamagljeni od vlage ili da im nedostaju dijelovi (pročitajte više o sistemu za osvjetljenje).

Gume. Na osnovu stanja guma se može mnogo toga reći. Automobil s manje od, recimo, 35.000 kilometara na kilometar-satu bi vjerovatno trebao imati originalne gume. Provjerite jesu li sve četiri gume iste. Ako su na automobilu gume različitih marki, pitajte zašto su zamijenjene.

Na osnovu stanja guma se može mnogo toga reći

Gazni sloj treba biti ujednačen po širini te isti na gumama s lijeve i desne strane automobila. Pitajte jesu li gume redovno rotirane. U suprotnom, habanje je obično veće na pogonskim točkovima. Agresivnom vožnjom uglavnom se habaju vanjski rubovi prednjih guma, pa ako uočite da su na tom mjestu gume više istrošene, ispravno je pretpostaviti da je automobil vožen oštrije.

Gume koje su u vožnji bile previše napumpane imaju tendenciju da se habaju više po sredini nego sa strane. Na gumama koje su stalno bile nedovoljno napumpane ima više habanja sa strane. Gume koje se neravnomjerno troše duž obima gaznog sloja mogu biti znak problema s upravljanjem, vješanjem ili kočnicama.

Provjerite dubinu gaznog sloja pomoću alata dostupnog u prodavnicama automobilskih dijelova. Imajte na umu zakonom propisanu minimalnu dubinu gaznog sloja, koja za zimske gume ne smije biti manja od 4 mm, dok je za ljetne najmanja dopuštena dubina 1,6 mm.

Pogledajte ima li na bočnim stranama guma ogrebotina, pukotina ili izbočina i provjerite ima li udubljenja ili pukotina na točkovima. Obavezno provjerite je li rezervni točak u dobrom stanju i ima li automobil odgovarajući alat – ključ i dizalicu.

Unutrašnjost

Unutrašnjost automobila vam može biti najvažnija jer ćete tamo provoditi najviše vremena dok koristite automobil. Zato obratite pažnju na sljedeće osnovne stavke.

Miris. Kada prvi put otvorite vrata automobila, pomirišite unutrašnjost. Miris plijesni može ukazivati na curenje vode. Uklonite prostirke i provjerite ima li na tepihu mokrih mjesta. Oštar miris može ukazivati na to da je automobil koristio pušač. Provjerite upaljač i pepeljaru (ako ih automobil ima) kako biste se uvjerili. Neke mirise, kao što su buđ i dim, nije lako ukloniti ni pomoću sredstva za čišćenje unutrašnjeg prostora.

Sjedišta. Isprobajte sva sjedišta, čak i ona pozadi. Zaštitne presvlake ne bi trebale biti poderane ili jako istrošene, posebno u automobilu s malom kilometražom. Isprobajte sva podešavanja sjedišta kako biste bili sigurni da ispravno funkcioniraju i da možete pronaći dobar položaj za vožnju.

Unutrašnjost automobila vam može biti najvažnija jer ćete tamo provoditi najviše vremena

PapučiceGumene obloge na papučicama kočnice, kvačila i gasa pružaju uvid u intenzitet korištenja vozila. Na automobilu s malom kilometražom ne bi trebalo biti mnogo znakova istrošenosti. Guma na papučici koja je istrošena na pojedinim mjestima – ili potpuno nova – ukazuje da je automobil mnogo vožen.

Instrumenti i komande. Uključite prekidač za paljenje bez pokretanja motora. Trebate provjeriti da li sva svjetla upozorenja, uključujući i lampicu za provjeru motora, svijetle na nekoliko sekundi i da se isključe kada pokrenete motor. Obratite pažnju pokreće li se motor teško kada je hladan i radi li glatko. Zatim isprobajte svaki prekidač, dugme i polugu.

Dok motor radi, uključite grijač na punu snagu da vidite koliko će se zagrijati i koliko brzo. Uključite klima uređaj i provjerite puše li brzo hladan zrak.

Ozvučenje. Provjerite prijem na AM, FM i satelitskom radiju ako je ugrađen. Ako automobil ima CD plejer, pokušajte ubaciti i izbaciti disk. Ponesite pametni telefon ili MP3 plejer sa sobom i uključite ga i/ili uparite preko Bluetooth veze.

Krov. Provjerite ima li na oblogama krova mrlja ili ulegnuća kako biste vidjeli curi li voda kroz vrata ili prozore. Provjerite da li se krovni otvor pravilno otvara i zatvara i zaptiva li dobro.

Ispod haube: komponente vezane za motor

Ove provjere je najbolje izvršiti kada je motor hladan. Prvo provjerite opće stanje motornog prostora. Prljavština i prašina su normalni, ali budite oprezni ako uočite mrlje od ulja na okolnim elementima ili na trotoaru ispod motora. Također provjerite je li akumulator prekriven korozijom ili opuštenim žicama i crijevima.

Crijeva i remeni. Stisnite razna gumena crijeva koja idu do hladnjaka, klima uređaja i drugih dijelova. Guma treba biti čvrsta i gipka, a ne tvrda kao kamen, ispucala ili „kašasta“. Opipajte pogonske remene kako biste utvrdili jesu li pohabani.

Provjere je najbolje izvršiti kada je motor hladan

Tekućine. U uputama za korištenje vozila je navedeno gdje i kako provjeriti sve nivoe tekućina u automobiluMotorno ulje treba biti tamno-braon ili crno, ali ne smeđe. Ako je ulje boje meda, to znači da je nedavno promijenjeno. Ako na mjernoj šipci ima kapljica vode ili se na njoj vide siva ili pjenasta masna emulzija, to može ukazivati da ima pukotina u bloku motora ili da je dihtung glave motora oštećen, što su dva velika problema.

Provjerite tekućinu u automatskom mjenjaču dok je motor zagrijan i radi. Na nekim vozilima, šipka ima dva seta oznaka za provjeru - kada je motor hladan ili topao. Tekućina za mjenjač treba biti ružičasta, a ne smeđa te imati miris na ulje, bez mirisa „paljevine“. Mjerna šipka ne bi trebala ostavljati vidljive metalne čestice na krpi jer su one još jedan znak velikog problema. Nivoi tekućina za servo upravljač i kočnice trebaju biti unutar sigurne zone.

Hladnjak. Pregledajte plastični rezervoar koji je gumenim crijevom povezan s hladnjakom. Rashladna tekućina treba biti zelenkasta ili narandžasta, a ne mliječne ili boje hrđe. Zelenkaste mrlje na vanjskoj strani hladnjaka su siguran znak curenja. Više o tome pročitajte u tekstu o sistemu za hlađenje motora.

Akumulator. Neki akumulatori ne zahtijevaju održavanje i imaju ugrađen indikator napunjenosti: zelena obično znači da je baterija u dobrom stanju, a žuta ili crna obično znači da je pri kraju radnog vijeka. Ako akumulator ima poklopce za punjenje, obrišite vrh krpom, a zatim pažljivo odvojite ili odvrnite poklopce kako biste pregledali nivo tekućine. Nizak nivo može značiti da je akumulator previše radio. Svaki kompetentni mehaničar može provjeriti sistem punjenja i izvršiti test opterećenja.

Električna vozila i hibridi. Prije probne vožnje provjerite je li baterija potpuno napunjena, tako da možete procijeniti njen predviđeni domet. Kod hibrida provjeravajte ekran u automobilu kako biste bili sigurni da se baterija puni i prazni dok vozite.

Ispod vozila

Ako možete pronaći mjesto gdje je vozilo obično parkirano, pogledajte ima li na njemu tragova starih lokvi benzina, ulja, rashladne tekućine ili tekućina za mjenjač. Čista voda koja kaplje ispod automobila po toplom danu je vjerovatno samo kondenzovana voda iz klima uređaja.

Ispušna cijev. Prebrišite stražnji dio ispušnog lonca prstom umotanim u tkaninu i pregledajte naslage. Ako su crne i masne, to je znak nagorjelog ulja. Mrlja na ispušnoj cijevi treba biti suha i tamno siva. Malo hrđe je normalna pojava, ali jaka hrđa može značiti da je vozilu potreban novi ispušni sistem.

Pod. Ako je vozilo dovoljno visoko da se možete podvući ispod njega, možda ćete moći obaviti neke osnovne provjere. Prostrite staru deku na zemlju i pregledajte područje ispod motora koristeći baterijsku lampu. Ako vidite kapljice ulja, curenje ulja ili zelenu ili crvenu tekućinu na motoru ili trotoaru ispod automobila, to nije dobar znak.

Ako vidite kapljice ulja, curenje ulja ili zelenu ili crvenu tekućinu na motoru ili trotoaru ispod automobila, to nije dobar znak

Pregledajte manžetne na zglobovima (okrugli, crni gumeni mijehovi na krajevima osovina). Ako su iskrzane i iz njih curi mast, pretpostavka je da automobil ima loše zglobove, što može tražiti još jedan skupi popravak.

Strukturne komponente s pregibima i velikim udubljenjima u podu ili rezervoaru za gorivo ukazuju na nezgodu u prošlosti. Var na okviru pokazuje da je dio možda zamijenjen ili izrezan radi popravke. Svjež premaz može sakriti nedavne strukturalne popravke.

Probna vožnja

Nakon vizuelnih provjera, sljedeći važan korak je probna vožnja. Iznenađujuće je da mnogi kupci ne koriste ovu opciju, ali ona je zaista neophodna kada treba provjeriti dijelove koji se ne vide, već „osjećaju“. Svaki dobar prodavač će rado biti s vama tokom probne vožnje.

Isprobajte vozilo na različitim brzinama i osluškujte buku motora i bilo kakve neobične zvukove. Provjerite da li automobil lako „pali“ (pročitajte više o sistemu za pokretanje motora). Čuju li se čudni zvuci iz motora ili kočnica? Vuče li upravljač na jednu stranu (ispravnost sistema upravljanja)? Izlazi li iz auspuha neki neuobičajeni dim (v. niže)? Ne zaboravite provjeriti imate li osiguranje prije nego što krenete na probnu vožnju.

Provjerite da li kočnice i kvačilo dobro reagiraju i jesu li u dobrom stanju. Koji god mjenjač automobil ima, trebao bi sve stepene prijenosa uključivati glatko i tiho. U suprotnom, ako osjećate otpor ili čujete zvuk brušenja, postoji problem. U automobilu s manuelnim mjenjačem, tačka na kojoj osjećate da se automobil počinje kretati prilikom otpuštanja pedale kvačila treba biti oko sredine hoda pedale. Ako morate gurnuti nogu skroz do poda, kvačilo treba pregledati. U pitanju može biti jednostavno prilagođavanje visine hvatanja ili pak skup kvar. Kod automatskog mjenjača provjerite uključivanje svih stepena prijenosa te radi li funkcija „kickdown“ koja mijenja stepen prijenosa kada papučicu gasa pritisnete do poda.

Dim iz ispušne cijevi. Pokrenite motor i idite do stražnjeg dijela automobila. Malo dima pri pokretanju motora obično nije znak problema, ali posmatrajte auspuh nekoliko minuta i ako dim ne nestane, to može biti znak nekog problema. Plavičasti dim znači da motor sagorijeva ulje, tj. da motorno ulje nekako ulazi u cilindre. To može ukazivati na oštećeni dihtung glave ili probleme s unutrašnjim dihtunzima motora. U svakom slučaju, računi za popravak bi mogli biti veliki. Bijeli dim može biti teže uočiti jer se lako pomiješa s parom, koja je uobičajena prilikom prvog pokretanja motora, posebno u hladnim jutrima. Previše bijelog dima također može ukazivati na kvar dihtunga glave, ali ovog puta problem je rashladna tekućina koja ulazi u cilindre i sagorijeva skupa s gorivom. Crni dim obično nastaje zbog toga što motor sagorijeva previše goriva.

Navodimo još nekoliko detalja na koje treba obratiti pažnju tokom probne vožnje.

  • Upravljanje. U idealnom slučaju, automobil bi se trebao kretati direktno po pravoj liniji kada je put ravan i vozač ne okreće volan. Problemi kao što su neusklađeni točkovi, prekomjerno habanje gaznog sloja na gumama ili kvar ovjesa mogu dovesti do toga da automobil skreće u jednom smjeru.
  • Reakcija kočnica. Kočnice bi trebale brzo reagirati na pritisak. Ako dođe do kašnjenja ili čujete škripu, to može značiti da kočnice ne rade kako treba. Kočione diskove, rotore i druge komponente je relativno lako zamijeniti (pročitajte šta treba znati o diskovima i pločicama).
  • Performanse motora.Otežano pokretanje i/ili neravnomjeran rad motora može ukazivati na problem s radom nekih cilindara. Međutim, najvažniji pokazatelj neispravnog paljenja cilindra je gubitak snage. Kod četvorocilindričnog motora, neuspješno paljenje dovodi do gubitka snage od 25%.
  • Signalna lampica „Check Engine“ („Provjeri motor“). Probna vožnja vam daje priliku da vidite je li aktivna lampica „Check Engine“. Ako ona svijetli i nekoliko sekundi nakon pokretanja motora, neophodno je uraditi računarsku dijagnostiku kako bi se identificirao konkretan problem.

Nakon vizuelnih provjera, sljedeći važan korak je probna vožnja

Odvezite automobil mehaničaru

Prije nego što dogovorite kupovinu, dajte da automobil pregleda servisna radionica koja rutinski obavlja dijagnostičke poslove. Prodavaču ne bi trebalo smetati da vam omogući pregled automobila u servisu. Ako vam prodavač kaže da nezavisni pregled nije neophodan jer je on već urađen i o tome postoji dokumentacija, insistirajte da vaš mehaničar izvrši provjeru.

Detaljno dijagnosticiranje bi trebalo koštati oko 100 eura, ali svakako unaprijed provjerite cijenu. Zatražite od mehaničara pisani izvještaj s detaljima o stanju automobila, u kojem će biti navedeni sve ustanovljeni kvarovi i procjena troškova njihovog popravljanja. Taj izvještaj možete koristiti kada počnete pregovarati s prodavačem.

Sažetak

Kratki sažetak kontrolne liste za kupovinu polovnih automobila:

Motor. Provjerite ima li curenja, koliki je nivo ulja, kakvo je stanje dihtunga glave i ima li dima u ispušnim plinovima.

Mjenjač i kvačilo. Provjerite glatkoću promjene stepena prijenosa i testirajte tačku „hvatanja“ kvačila.

Limarija. Provjerite izvana i ispod – koristite baterijsku lampu.

Točkovi i gume. Provjerite dubinu gaznog sloja, stanje guma i oznake na pojedinačnim gumama.

Unutrašnjost. Pažljivo pregledajte prtljažnik, instrument tablu (kilometraža i lampice upozorenja) i električne i elektroničke instalacije.

Probna vožnja. Vozite dok ne provjerite sve što želite.

Dokumenti. Kupoprodajni ugovori, carinski dokumenti, servisna historija i drugo (pročitajte zašto su važni redovni servisi automobila).

Zamke pri kupovini polovnih automobila: stvari na koje treba obratiti pažnju

U prethodnom tekstu smo naveli osnovne savjete o tome kako kupiti polovni automobil. Nažalost, nije svaki prodavač voljan u potpunosti sarađivati, niti je svaki automobil onakav kakav se čini na prvi pogled. Navodimo neke od najgorih scenarija koji mogu zadesiti neoprezne kupce, ali se uz dozu opreza rizici mogu izbjeći.

Namještanje kilometraže – To je krivična praksa lažnog predstavljanja kilometraže korištenog automobila neovlaštenim mijenjanjem stanja brojača kilometara na instrument tabli. To se radi u cilju sakrivanja stvarne kilometraže vozila kako bi se vještački povećala njegova vrijednost.

Posljednjih godina postalo je teže uočiti automobil s „friziranim“ brojačem kilometara zato što se uz poboljšanja kvaliteta i izdržljivosti modernih motora veoma dobro skrivaju velike kilometraže. Međutim, ipak vrijedi obratiti pažnju na neke ključne naznake, kao što su stepen istrošenosti vozačkih komandi – „uglačan“ volan, pohabane gume na pedalama i prebrisane oznake na prekidačima ukazuju na intenzivno korištenje vozila. Isto važi za dotrajala sjedišta i istrošene sigurnosne pojaseve.

Mnogi od tih znakova mogu se lako prikriti zamjenskim dijelovima enterijera, tako da je od ključnog značaja da provjerite historiju pređenih kilometara u servisnim evidencijama i drugim dokumentima.

Kloniranje – To obuhvata prodaju automobila s kopiranim registarskim tablicama s identičnog vozila, obično da bi se sakrila činjenica da je automobil ukraden ili da bi kriminalci mogli pripisati kazne za prebrzu vožnju i parkiranje na ime drugog vlasnika.

Postoji jednostavan način da izbjegnete kupovinu kloniranog automobila, a to je provjera poklapaju li se svi brojevi (registarska oznaka, broj šasije) u dokumentaciji.

Sastavljanje – Automobili koji su zavareni od ostataka dva (ili više!) automobila istog tipa koji su oštećeni u udesu i predstavljeni kupcima kao jedan originalan (neoštećen) automobil.

Ako profesionalni kriminalci obave taj posao pedantno, lako mogu prevariti čak i stručnjake ako se ne obavi izuzetno detaljan pregled. Nažalost, koliko god dobro sastavljeni automobil izgledao, poremećena strukturna krutost automobila će vjerovatno predstavljati veliku opasnost, posebno u slučaju saobraćajnih nezgoda. Zato obratite pažnju na neravne zazore između metalnih panela i loše uklapanje boje, kao i višak boje na staklenim ili nemetalnim ukrasnim dijelovima.

Ostavite komentar

Trebate pomoć, preporuku ili savjet?

https://www.autohub.ba/images/uploaded/treba-vam-pomoc_1000.jpeg

Konsultirajte se i naručite telefonom

Zatražite personaliziranu ponudu
Tim stručnih konsultanata će vam veoma rado pomoći da napravite pravi izbor za svoje vozilo. Naše dugogodišnje iskustvo u prodaji auto dijelova pomoći će vam da riješite sve dileme.
Nazovite nas svakog radnog dana
od 8:00 do 18:00 i subotom od 8:00 do 16:00.
Svi automobilski dijelovi na jednom mjestu: amortizeri, filteri, plivajući zamajac, motorna ulja, set kvačila, letva volana, alternator i drugi rezervni dijelovi za vaš automobil. Savremena internetska prodavnica automobilskih dijelova, alata i opreme nudi najširi dijapazon dijelova i cijena kroz efikasno pretraživanje najboljih rezervnih dijelova za vašeg četvorotočkaša, po pristupačnim cijenama, uz besplatnu isporuku. Na pravom ste mjestu!